Fran Gomez redacció 4tC

Malgrat que aquest títol no es el que és requeria penso que he fet un bon redactat.


Turisme al poble català!


Escric aquest text argumentatiu des de la meva objectivitat amb la finalitat d'aconseguir que vosaltres espectadors d'aquest humil blog, em doneu la vostra opinió de què us sembla el turisme que cada estiu acull Catalunya.


Quan penso en l'estiu al poble català, almenys a mi, en primer lloc, em ve al cap una imatge de la platja de la Barceloneta ben plena de gent rossa i parlant en idiomes que no comprenc, tot i que, de vegades els interpreto. No us sembla que el turisme dona vida?


Val la pena dir que gràcies als turistes, l'atur baixa significativament i potser sóc l'únic, però l'estiu vinent, si puc treballaré, ja que omplen càmpings, hotels, restaurants o bé discoteques.


És clar, que no pot és bufat i fer bombolles, i és que, pels turistes joves, han inventat els famosos "viatges baix cost". Consisteixen en el fet que per un viatge des de, per exemple, Anglaterra, et poden fer ofertes molt econòmiques com la següent.


Quatre nits, pensió complerta; anada i tornada en avió, i per només 250 €! El més greu de tot això, ni de bon tros, sinó, que no consumeixen en els bars. No es paren a comprar a les petites empreses, atès que el seu únic objectiu és les festes gastar poc.


Estic convençut que el turisme va bé però depèn de quin. Una parella de seixanta anys el que fa és aportar a l'hostaleria i no organitzen escàndols. La gent jove és el contrari: No aporten res, a part d'organitzar gresca.


M'agradaria fer un crit als caps de la política perquè valorin el turisme i apliquin les mesures necessàries per aconseguir un turisme de gran qualitat.



Aquest és el meu punt de vista sobre el turisme. Aquest escric em serà útil per estar més atent la pròxima vegada a classe i escoltar bé del fet que ha de tractar la redacció!


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El Mètode Grönholm

Crítica "El nen del pijama de ratlles"

Diccionari de medicina il·lustrat